wtorek, 5 sierpnia 2014

ŚNIADANIE POCZĄTKUJĄCEGO BIEGACZA - PUCHAREK MUSLI

Nie mam wątpliwości, że moje ulubione śniadanie to owsianka. Jem ją zawsze na ciepło, z dodatkiem siemienia lnianego, orzechów, żurawiny... I o dziwo nie nudzi mi się wcale. Jednak w związku z panującą pogodą, owsianka idzie w odstawkę na rzecz zimnych jogurtów z dodatkami. Jedną z moich ulubionych wersji jest pucharek z jagodami/borówkami i malinami. Dziś jednak posiłkuję się ananasem, który został z wczorajszego obiadu. Ananas na obiad? ...a no tak sałatka z grillowanym ananasem i kurczakiem. Pycha ! Postaram się wrzucić post o niej.
Z wczorajszych zakupów wróciłam z siatką pełną pestek, otrąb, musli, ale znalazło się też kilka nowości do wypróbowania. Szałwia hiszpańska, czyli ziarna chia oraz preparowana kasza jaglana, która przypomina mi jeden ze smaków dzieciństwa- preparowany ryż, wyjadany prosto z torebeczki :)
Wróćmy do śniadania mistrzów... kwestia składników jest baaaardzo indywidualna i niczym nieograniczona :) O wartościach odżywczych nie ma co się rozpisywać- spora dawka błonnika. Energia z rana gwarantowana. 
Składniki mojego pucharka śniadaniowego:

  • jogurt grecki
  • ananas
  • musli z jagodami i granatem
  • otręby granulowane ze śliwkami
  • preparowana kasza jaglana
Smacznego !
E.







1 komentarz:

  1. pysznie wygląda ;)

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń