niedziela, 14 września 2014

ROLADKI/ KORECZKI Z ŁOSOSIEM

Korzystając z tego,że miałam dziś gości, zrobiłam kilka przekąsek. Wszystkie łatwo i szybko się przyrządza. Jakość zdjęć musicie mi wybaczyć, po pierwsze nie mam w sobie ani krzty umiejętności fotograficznych, po drugie za pół godziny przychodzą goście więc czas mnie goni.
Roladki z łososiem to lekka i świeża przekąska.
Składniki (16 sztuk):

  • 2 długie ogórki 
  • 2 opakowania łososia wędzonego ( ok 300 g)
  • 1 czerwona cebula lub szczypior
  • opakowanie serka śmietankowego ( ok 300 g)
  • pieprz i sól
  • łyżka prażonego sezamu
Łososia i cebulę kroimy na drobne kawałki, a następnie łączymy z serkiem. Doprawiamy solą i pieprzem. Obrane ogórki kroimy na cienkie płaty, ale tylko część zewnętrzną czyli bez gniazda z nasionkami. Do tego również używam obieraczki do warzyw i owoców. Pojedyncze lub podwójne plastry smarujemy naszą pastą i rolujemy. Koreczki/ roladki możemy przekuć wykałaczką,żeby się nie rozpadały. Posypujemy sezamem.
Smacznego!
E.






1 komentarz: