czwartek, 26 września 2013

KREMOWA ZUPA Z KALAFIORA

Wizyta u dentysty natchnęła mnie do przyrządzenia czegoś pożywnego i przede wszystkim płynnego...Zupa jest niezmiernie łatwa i szybka w przygotowaniu. Składniki : kalafior, 1 cebula, 1-2 ząbki czosnku, 2 łyżki masła, śmietanka do zup 12%, 1 litr dowolnego bulionu, pieprz, sól, szczypta gałki muszkatołowej, marchewka.
Na masełku podsmażamy cebule z czosnkiem, dorzucamy różyczki kalafiora i zalewamy bulionem. Gotujemy do miękkości. Ja wrzuciłam na 5 minut cała marchewkę, żeby zmiękczyć ją odrobinę. Następnie całość blendujemy,dodajemy śmietankę, doprawiamy gałką, pieprzem i solą. Żeby dodać mojej zupce trochę koloru, dodałam startą marchew (tą, którą wcześniej gotowałam). Zupę podałam  z grzankami czosnkowymi ( masło + świeży czosnek) i tymiankiem.
Smacznego :)
E.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz